fbpx

Henkilöstöassistentti, Best Partner Oy, Rauma

Best Partner Oy on raumalainen henkilöstöpalveluyritys, joka välittää ja rekrytoi osaavaa työvoimaa eri puolille Suomea. Työntekijämme ovat alansa ammattilaisia Suomesta, sekä myös muualta Euroopasta. Best Partner Oy on Henkilöstöpalveluyritysten liiton (HPL) auktorisoitu jäsen.

Haemme nyt yritykseemme HENKILÖSTÖASSISTENTTIA Raumalle.

 

Työssäsi hoidat henkilöstövuokrauksen perustehtäviä, ja lisäksi osallistut asiakkaiden työvoimatarpeiden kartoittamiseen ja ylläpitämiseen.
Työ sisältää muun muassa seuraavia tehtäviä:

  • vuokratyöntekijöiden rekrytointi
  • asiakaskontaktoinnit ja tilausten ylläpito
  • asuntojen etsintä ja hallinnointi
  • laskutus ja palkanlaskennan avustavat tehtävät

Olet asiakaspalveluhenkinen ja sinulla on hyvät organisointi-, kommunikointi- ja ongelmanratkaisutaidot. MS Office 365-ohjelmien käyttö käy sinulta sujuvasti, ja pystyt kommunikoimaan selkeästi myös englanniksi.

Arvostamme joustavuutta ja huolellisuutta työnteossa.

Työ on määräaikainen. Työ alkaa sopimuksen mukaan heti sopivan henkilön löydyttyä ja jatkuu joulukuun puoleen väliin tai mahdollisesti pidempään.

 

Lisätiedot ja yhteydenotot arkisin klo 10-16:

Anni Laakso 044 0796170

tai info@bestpartner.fi

 

Hakemukset nettisivujen kautta tai osoitteeseen info@bestpartner.fi

 

Kysy lisää tehtävästä

Hae tätä työpaikkaa täyttämällä työhakemus.